سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های نوار چسب پهن خوب

نوار چسب پهن چیست؟

یکی از مهمترین ابزار در اسباب کشی ها و لوازم التحریر و ادارات، نوار پهن است که انواع مختلفی دارد. شکل ساختاری این چسب ها به این صورت است که یک لایه چسب بر روی نوارهایی از مواد مختلف مانند کاغذ، فیلم، پلاستیک، فویل یا فلز و پارچه اعمال می شود.

همانطور که گفته شد این چسب ها کاربردهای مختلفی دارند. یکی از این کاربردها بسته بندی کارتن است. در واقع استفاده از این نوع چسب حمل و نقل هر نوع وسیله ای را تسهیل می کرد. بنابراین داشتن چسب پهن که از ماندگاری و قدرت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است می تواند خیال افراد را از بابت حمل و نقل ایمن وسایل راحت کند. زیرا استفاده از این نوع چسب باعث می شود که هنگام حمل و نقل هیچ وسیله ای از کارتن و بسته بندی بیرون نریزد. همانطور که می دانید چسب های نوار پهن کاربردهای متفاوتی دارند و دلیل این تنوع کاربرد خواص خاص و منحصر به فرد آنهاست. یکی از مهمترین ویژگی های این نوع چسب استحکام چسبندگی بسیار بالای آن و همچنین دوام و استحکام در برابر کشش زیاد است که بسیار دیر پاره می شود. یکی دیگر از مزیت ها و ویژگی های مهم چسب پهن بسیار مقرون به صرفه این است که باعث شده همه اقشار جامعه قدرت خرید این محصول را داشته باشند.

چسب پهن خوب چه ویژگی هایی دارد؟

موضوع این مطلب به پهنای باند اختصاص دارد. چسب پهن نوعی نوار چسب است که با انواع چسب های فشار حساس پوشانده می شود که چسب های پهن نیز انواع مختلفی دارند. از انواع چسب های پهن می توان به چسب های کاغذی، پلاستیکی، پارچه ای و فویل های فلزی اشاره کرد و دلیل این تنوع این است که مواد چسب مخصوص روی نوارهایی از مواد مختلف روکش می شوند. انواع چسب پهن به گونه ای است که برای چسباندن روی اجسام نیازی به حرارت ندارد و با کمی فشار روی محل مورد نظر چسبانده می شود.

همچنین انواع چسب های پهن در اندازه ها و ابعاد مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. این چسب ها کاربردهای مختلفی دارند، یکی از کاربردهای اصلی چسب پهن برای بسته بندی کارتن مبلمان می باشد. به دلیل این کاربرد، معمولا چسب کارتن نامیده می شود. این نوع چسب نیز خواص خاص خود را دارد که یکی از مهم ترین ویژگی های چسب، چسبندگی فوق العاده بالای آن ها می باشد. حال اگر می خواهید اطلاعات خود را در مورد انواع چسب پهن و ویژگی های چسب پهن و کاربردهای چسب پهن افزایش دهید می توانید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.