سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع دستگاه های چسب زن

انواع دستگاه های چسب زن چیست؟ هر کدام چه ویژگی هایی دارند؟

با توجه به اینکه از دستگاه های چسب در صنایع مختلف برای بسته بندی انواع بسته بندی استفاده می شود، لازم است آن را در انواع مختلف طراحی کرد تا مصرف کننده بتواند به راحتی گزینه مورد نظر خود را در بین انواع دیگر پیدا کند. از این رو در ادامه برای آشنایی بیشتر به انواع دستگاه های چسب و کاربرد هر یک اشاره می کنیم.

دستگاه چسب زن دستی:

دستگاه چسب دستی یکی از اقلامی است که در طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلف تولید می شود. معمولاً جنس این نوع چسب پلاستیکی است که همان پلاستیکی است که باعث وزن کم آن شده است. در ساختار این نوع چسب ها از یک دسته استفاده می شود که با حرکت دادن آن می توان آن را جابجا کرد. همچنین برای این دستگاه ها از دو تیغه لبه دار استفاده شده است که وظیفه آن برش چسب به اندازه دلخواه می باشد. برای چسباندن بسته ها ابتدا دستگاه را روی بسته مورد نظر قرار دهید و شروع به کشیدن دسته پلاستیکی در امتداد محل مورد نظر کنید تا چسب به طور یکنواخت روی محل مورد نظر بچسبد. از ویژگی های این نوع چسب می توان از هدر رفتن چسب جلوگیری کرد.

دستگاه چسب زن رومیزی:

این نوع چسب بیشتر در فعالیت های صنعتی کوچک استفاده می شود. با توجه به اینکه کار صنعتی نیاز به مهارت خاصی دارد، استفاده از این نوع چسب ها نیز نیاز به نیروی کار ماهر دارد. اگر بخواهیم به ظاهر آن اشاره کنیم باید بگوییم که بدنه این دستگاه آهنی، تیغه آن فولادی و دسته آن پلاستیکی است. از نظر نحوه عملکرد باید بگوییم که تقریباً عملکردی مشابه مدل های دستی دارند. یکی از ویژگی های این نوع چسب وزن کم و مناسب آن است که امکان جابجایی آن را فراهم می کند و به راحتی به هر مکانی که بخواهید منتقل می شود.